Reklamace a vrácení zboží

Potřebujete pomoct? Napište nám na obchod@breeze.cz.

Jak reklamovat zboží?

  1. Napište nám na obchod@breeze.cz.
  2. Uveďte: číslo objednávky, popis vady a přiložte fotografii produktu.
  3. Naše podpora se vám ozve s dalším postupem (výměna / vrácení peněz).
Odeslat e‑mail k reklamaci

Reklamační lhůta: Na zboží poskytujeme záruku 12 měsíců. Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 14 dnů.

Reklamaci nelze uplatnit při běžném opotřebení nebo nesprávném skladování.

Možnosti řešení

Výměna za nový kus

Pokud je produkt vadný nebo poškozený, zajistíme výměnu za nový kus.

Vrácení peněz

Při oprávněné reklamaci vrátíme peníze stejnou platební metodou, kterou byla objednávka uhrazena.

Chci vrátit zboží bez udání důvodu

Napište nám na obchod@breeze.cz a uveďte číslo objednávky. Domluvíme se na nejrychlejším způsobu vrácení.